CHErokee escribió:
Yo hi ha coses que em costen molt de entendre.Comprenc el cabreig dels transportistes, comprenc que estiguen fins als ous, comprenc el que vullguen pero...hi ha que fotrer a les persones que no tenim culpa de res??
Jo soc llicenciat en dret y tinc un master en asesoria de empreses, y duc 10 mesos treballant com a becari, cobrant els primers 6, 170 euros al mes y el resto 350 euros.Tinc que ficar-me tambe en vaga perque tinguen a milers de persones que se han pasat la vida estudiant i amb titols universitaris oferint els seus coneixements y el seu treball per 4 duros? Qui hi ha que no estiga mal en este pais? hi ha algun treballador que no vaja putejat, passantles putes per a pasar el mes?se fiquem tots en vaga perque ningu cobra el que mereix?
Si esta mal la cosa ara per el que siga, apechuga, com tot el mon.Y si no te ix rentable, canvia de treball.Pero qui collons eres tu per a punxarli les rodes al que vol treballar, o paralitzar les carreteres fotent a milers de persones que el unic que intenten es pagar la hipoteca per a tindre una casa digna, o simplement per arreplegar els xiquets quan ixen de l ´ escola?
Mola mol reivindicar, parar de currar i armarla.Pero demostra molt mes el que esta ahi, al peu del canyo com milers de persones en este pais.
que en españa nos gusta muy poquito trabajar y muy muchito la fiesta y el cachondeo? cierto, pero en todo lo demás, no estoy de acuerdo. aqui ya hace tiempo que se están pasando con nosotros, en todos los sentidos. desde que usamos el euro, todo está mucho más caro, pero los sueldos no suben. ya no solo los pisos, que es algo que bueno, si no te gusta, no lo compres. pero cuando hablamos del pan, la leche, los huevos...?
bajo mi punto de vista, los culpables somos nosotros. aqui tardamos más de 30 años en independizarnos, en irnos de casa, y mientras aceptando un sueldo de mierda porque con el mismo te da para pagarte el cochecito, asi que no tenemos problema. y luego están los que aceptan el mismo sueldo de mierda porque tuvieron la suerte de comprarse un piso que no les obligó a hipotecarse de por vida. y tengo que ser yo menos que ellos? por haber nacido entre 10,15 o 20 años más tarde? pero claro, mientras el golf me lleve de fiesta y tenga 283 tatuajes en el cuerpo, no pasa nada, me quejo de boquilla.
mandan emails por ahi con que si huelga general para el 15 de julio. ojalá, pero va a ser que no. nos hace falta mentalidad de mayo del 68