|
no tot el mon escolta la radio al mateix temps que vosatros, a voltes llegint-vos les coses no tenen sentit, si no fora perquè a voltes i de refiló jo també estic escoltant lo que postegeu, però qui no ho fasa, pues com que resulta marciá trobar comentaris que dins de la conversa del fil com que no peguen.
I sobre el puto sopar, en un mon normal me la bufaria, però venim d'on venim, tenim els personatges que tenim i hem viscut lo que hem viscut, jo ja no me crec res de ningú, ni me fie de ningú, ni encara que me diga que el sol is pels matins. Que me'l demostren.
I contestant a Maserati i el seu tocho, si xato, idíl·lic tot, però primer, si la vida privada de Emery i les seues eixides nocturnes amb jugadors va a afectar al rendiment esportiu, per ende al meu miocardi, si que m'importa, i molt. Quique també s'anava de parranda fins les 4 del mati amb la meitat de la plantilla, i resulta que eixa meitat era la "intocable" la que tenia privilegis per damunt de tots i de tot, i la que era titular inclusive si els amputaven les cames.. i la seua competència directa era marginada i maltractada pel entrenador. Repetisc que venim d'on venim, i amb els precedents que tenim, jo no me fie ni de la verge Maria encara que s'ha aperega ara mateix. I Albelda pot caure pel seu propi pes, clar que caurà, com ha caigut durant tres temproades i pico.. i que ha passat ? pues res, perquè el que tenia que jugar per ell, va ser traspassat, o simplement no teníem cap.. amb Maduro KO ja me diràs a qui anem a posar.. a clar, a Marchena, que ja vorem com acaba dels turmells, i no es mes que vestir un sant per a destapar altre... perquè esta mega Helguera, ja que Navarro se l'han bufat, quan Emery volia a Navarro i no a Helguera...
Que me demostren amb proves lo contrari, m'entres tant continuaré pensant lo que pense, i n'hi han coses que me tenen molt, però que molt mosca, i les pilotes encara no se m'han desinflat des de la temporada passada, així que tonteries les justes.
_________________ ALBELDA VETE YA.

|