|
Jo vaig a tirar amb dardo, i per a portar-me pels cerros de Ubeda preferisc que no contestes, però si ho fas, claret i al peu.
1º- Que te pareix que Morata utilitze a jugadors del València per a fer negocis en Aguilas en particular i en Múrcia en general ? i al mateix temps que opinió te mereix la passivitat del club davant estos actes, que no son nous, i que porten moltes temporades produint-se i sempre sense permís del club.
2º- Que ha canviat en el club o que te que canviar per a no repetir lo de la temporada passada, ja que tots els culpables van a continuar en el seu lloc, i parle des de accionariat, consell, els encarregats del dia a dia i de la plantilla, creus de veres que Emery serà suficient per a posar recta a la plantilla ? o va a continuar l'anarquia , la incompareixença, i la falta de disciplina per part del club per a delitar-nos amb la Segona part de Pesadillas en Mestalla street ?.
2.1- Amb Llorente açò haguera passat ??, i m'explique, mes enllà de que s'equivocara a l'hora de firmar contractes amb metrored, no demanar avals en lo de Mendieta...etc tot el mon sabia qui manava, qui era l'autoritat, un home que anava tots els dies a Paterna a posar rectes a tot el mon, que aprofitava els avions , els aeroports i demés per a tirar discretes bronques als jugadors i posar-los firmes, un home que representa-va l'autoritat mes enllà del gran circ mundial del consell i de lios accionarials.. Des de la seua eixida eixa figura no l'ha ocupat ningú, i crec que el principal problema d'este club es eixe, que ha perdut eixe referent. Que penses.
3º- Valoram l'actuació de Soler al donar informació privilegiada a jugadors de la plantilla sobre operacions inmobiliaries i de que molts dels actuals jugadors , alguns ja no estan, ingressaren uns suculents milions d'euros per compres en terrenys en porxinos abans de que es sabera públicament l'operació. Que opinió tens al respecte, i com qualificaries a eixa gent, i mes veient quin comportament tan indigne han tigut cap al club que els ha fet d'or, i no per les fitxes precisament.
4º- Villalonga ja es historia, o anem a tindre noticies d'ell en un futur pròxim, i no parle de compra d'accions. Per concretar mes, pot entrar en el consell en un futur ?. O va a ser mes una figura externa però vinculada al VCF ?.
5º- Que opinió te mereix Vicente Soriano, i no com a persona, sinó com segon màxim accionista, i les seues actuacions, per exemple que penses que s'haja venut a Morata per a que li fasa de Goebels.
6º- No parle de tu, però tu que tens acces ho podrás dir. La professió, la de periodista esportiu en valència, es conscient de la degradació de la seua imatge i del descrèdit que ha patit degut a tanta manipulació continuada, tant intent de ventes de burres, i de tanta campanyeta que no se la creu ningú ?, esque tinc la sensació de que no sou conscients, o no voleu ser-ho, pero cada dia doneu mes agonia, i no personalitze en tu, estic generalitzant.
_________________ ALBELDA VETE YA.

Ultima edición por Desmemoriats el Jue 05 Jun, 0:12, editado 1 vez en total
|